Account manager

Eliška Drkalová

Account teamleader

„Našimi klienty jsou i TOP e-commerce a B2B značky v ČR, které dále rozvíjíme. Za každým projektem stojí account s týmem odborníků a projekťákem v zádech. Jako accounti se díky různorodosti klientů díváme pod pokličku jednotlivých businessů a díky sdílení znalostí specialistů se neustále posouváme ve svých marketingových znalostech."

Pracovní úvazek

Brno

Flexibilní pracovní doba

HPP nebo IČ

Full time

Možnost pracovat remote

Většinu klientů známe osobně. O jejich byznys se staráme jako o vlastní. Někdy i líp. Právě teď hledáme zkušeného/ou account managera/ku, který/á rozšíří náš klientský tým. 

Jaký je Account manager/ka v očích Optima?

  • Má zkušenosti v řízení online i offline marketingu.
  • S nadhledem se umí podívat na business klienta a vyhodnotit klíčové metriky.
  • Ví, co je efektivní managerská komunikace.
  • Vyzná se v projektovém řízení a umí motivovat tým.
  • Umí pracovat s daty a vyhodnotí si správně metriky. 
  • Má zkušenost se strategiemi a rád se na nich podílí. 
  • Má přehled o nástrojích online i offline marketingu.
  • Má rád schůzky s klienty, nebojí se komunikace ve všech podobách.

Prodává account manager/ka v Optimiu? Cold calls na této pozici nečekejte.
Základ práce bude hýčkat si svěřené klienty, být jejich business partnerem a pravou rukou v rámci marketingu. Bez aktivního prodeje ale úplně nebudete - vaším úkolem bude ve vhodný okamžik nabídnout novou službu / produkt tam, kde to dává smysl a má význam pro klienta a jeho podnikání.

Co je důležitější? Znalost marketingu, nebo obchodní a prodejní dovednosti?
Bez znalostí online i offline marketingu se neobejdete. Nemusíte ale vědět vše perfektně. U každého klienta máte k dispozici tým specialistů, který vám jistí záda. Počítat můžete i podporou své team leaderky Elišky, která nikdy nikoho nenechá na holičkách.

Co ti nabídneme na oplátku

Flexibilní pracovní doba

U nás pracují sovy i skřivani. Klidně přijď do práce na 6 nebo na 10, záleží na tobě, jak si den uspořádáš. Potřebuješ během dne něco zařídit? Není problém! Práci můžeš dokončit později, ale přes deadline nejede vlak.

Pravidelné vzdělávání

Jednou za měsíc máme vzdělávací den, kdy se zastavíme a společně si předáváme novinky z marketingu. Vyhlídl sis školení nebo konferenci, která tě posune? Rádi tě tam vyšleme.

Možnost remote práce

Nezáleží z jakého konce světa jsi. Podstatný je přístup k internetu, pak s námi můžeš pracovat odkudkoliv. Také vycházíme vstříc cestovatelům. Chceš pracovat měsíc z ciziny? Vše je o domluvě.

Pravidelné teambuildingy

Každý tým má svůj rozpočet na teambuilding. Stačí se domluvit, kdy a kam společně po práci vyrazíte. Pořádáme i celofiremní akce jako třeba grilovačky.

Kvartální odměny

Společně s tvým nadřízeným si určíte cíle na každý kvartál. Pokud se naplní všechna potřebná kritéria, odměna tě nemine. Vše je transparentní a předem stanovené.

25 dní dovolené

U nás to není jen o práci. Chceme, aby si naši lidé také dobře odpočali. K 20 dnům volna ti přidáme ještě dalších 5 navíc.

3 sick days

Není ti nejlíp, ale víš, že jeden den v posteli pomůže? Vezmi si sick day, vylež to a další den už můžeš zase za kolegy.

Multisport

Rád si po práci protáhneš tělo? Pořídíme ti multisportku, díky které si za pár korun zasportuješ. Dáváš přednost relaxu? Můžeš s ní i do wellness.

Výuka angličtiny

Chceš zapracovat na angličtině? Zajistíme lektora, který tě posune mílovými kroky. Marketingové zdroje v angličtině pak přelouskáš během chvilky.

Zaujali jsme tě? Skvělé!

Zašli nám CV nebo LinkedIn.
Přidat můžeš i motivační dopis.

775 272 892

kariera@optimio.cz

Proč jít pracovat do Optimia?

Optimio je na trhu již 14 let a jeho hlavní vášní je tvořit růstové marketingové strategie, promyšleně konzultovat a pokrývat všechna důležitá témata v marketingu, která pomohou klientovi zajistit růst ve všech oblastech.

Že jsme super firma, o nás říkají i zaměstnanci.
Mrkni na Atmoskop.

Pestrý repertoár klientů

V Optimiu děláme marketing pro tolik klientů, že jejich seznam by zde zabral až příliš místa. Jedno je jisté – rozhodně se u nás nudit nebudeš. Koukni na web Optimia do sekce Reference. Pro klienty jsme parťáci a konzultanti.

Sdílíme spolu své zkušenosti

Rádi se mezi sebou bavíme o novinkách z oboru. Kolegové ti předají tolik znalostí a zkušeností, které z tebe za pár měsíců udělají ještě většího odborníka.

Vítáme nové nápady

Proaktivitu velmi ceníme. Máš nápad, jak posunout klienta, Optimio nebo sebe? Sem s tím. Dáme hlavy dohromady a přijdeme na nejlepší řešení.

Naše certifikáty

Pohovor za 5 dní? U nás to možné je

Pošli CV nebo LinkedIn

Nezapomeň připsat pár slov o sobě. Odpovíme všem. Pokud nás nadchneš, budeme se s tebou chtít potkat. Buď přímo v Optimiu, nebo online.

Seznámení

Povíme ti, jak to v Optimiu chodí, a ty nám na oplátku řekneš něco o své kariéře a kam směřuješ. Jestli se setkají naše očekávání, vyhlížej pozvánku do druhého kola.

Technická prověrka

U druhého setkání narazíš na teamleadera, kterého budou zajímat tvé oborové znalosti. Co se ti v předchozí práci povedlo i nepovedlo – zajímá nás vše. Můžeš se připravit i na úkol.

Velké finále

Na scénu vstupuje provozní ředitel Matěj, který ti řekne vše o vizi a strategii firmy. Společně vyladíte mzdu, poslední detaily a tímto se kruh uzavírá, protože tě přivítáme mezi námi.

Vítej v Optimiu

Máme propracovaný systém onboardingu, aby se ti u nás líbilo od prvních chvil. Dostaneš malý dárek na uvítanou a seznámíme tě s celou agenturou.

Tak co, ještě váháš?

Poslat CV a napsat o sobě pár vět? To ti zabere sotva pár minut. Získat tím přitom můžeš opravdu hodně! Tak neváhej a určitě se nám ozvi.

775 272 892

kariera@optimio.cz

Jan Bindr, Marek Žáček, Matěj Konečný
jednatelé