Account Manager s byznysovým myšlením

David Pokorný

Account Director

"Našimi klienty jsou mimo jiné TOP e-commerce a B2B značky v ČR, které dále rozvíjíme. Za každým projektem stojí account s týmem odborníků a projekťákem v zádech. Jako accounti se díky různorodosti klientů díváme pod pokličku jednotlivých businessů a díky sdílení znalostí specialistů se neustále posouváme ve svých marketingových znalostech."

Pracovní úvazek

Brno

Flexibilní pracovní doba

HPP nebo IČ

Full time

Možnost home office

Naše klienty známe osobně. O jejich byznys se staráme jako o vlastní a mnohdy ještě lépe. Marketingem žijeme, ale neprodáváme vzdušné zámky. Našim klientům pomáháme růst – a potřebujeme k sobě někoho, kdo to umí stejně dobře - zkušeného Account Managera, který si poradí s diagnostikou marketingového výkonu, nastaví správnou strategii a rozdělí úkoly do týmu specialistů, kteří ji pomohou realizovat.

Co tě u nás čeká?

  • Budeš partnerem klientů – ne jejich „dodavatelem“. Pomůžeš jim rozklíčovat, co funguje, co ne, a kam mají směřovat investice.
  • Diagnostika marketingu – podíváš se na čísla, zjistíš, kde je potenciál, a doporučíš efektivní rozložení rozpočtu.
  • Návrh strategie na míru – žádná šablonovitá řešení, ale konkrétní plán, který odpovídá potřebám konkrétní firmy.
  • Přímá komunikace se zástupci klienta – často budeš jednat s řediteli a majiteli firem, a prezentovat jim výsledky své analýzy a navržená řešení.
  • Koordinace týmu specialistů – SEO, PPC, social, emailing, content… Ty rozdáš karty tak, aby každý přispěl ke splnění cílů klienta.
  • Sledování výsledků a jejich vyhodnocení – žádná slepá exekuce, ale práce s daty a hledání souvislostí.

Jak si tě představujeme?

  • Jsi zkušený marketingový stratég - umíš se z nadhledu podívat na business klienta, vyhodnotit klíčové metriky a navrhnout řešení, které podpoří klientův růst.
  • Máš zkušenosti v řízení online i offline marketingu a rozumíš jeho jednotlivým disciplínám.
  • Víš, jak přeložit marketingová čísla do jazyka byznysu a udělat z nich akční plán. V číslech dovedeš nacházet souvislosti a interpretuješ je vždy v relevantním kontextu.
  • Dokážeš pochopit potřeby klientů a občas přemýšlet “out of the box”.
  • Jsi fakt silný/á v komunikaci a argumentaci  – umíš poslouchat, ptát se, dovedeš být přesvědčivý/á a nadchnout lidi pro svá řešení. A nebojíš se říct klientovi, co potřebuje slyšet, i když to není populární.
  • Jsi zvyklý jednat s lidmi na úrovni C-level a majiteli firem.
  • Zvládáš pracovat samostatně a nepotřebuješ detailní návody, co přesně máš kdy udělat a jak. Umíš si nastavit priority, rozplánovat svůj čas a systematicky plnit úkoly. 
  • AJ je výhoda, ale pokud ji dnes nemáš úplně vybroušenou, v rozvoji tě podpoříme.

A co můžeš čekat ty od nás?

  • Vážíme si práce svých kolegů a umíme ji ocenit  - finančně i slovně. Svou odměnu můžeš ve značné míře ovlivnit ty sám/sama - tím, jak se ti bude dařit plnit cíle. Se solidním “základem” ale můžeš počítat. 
  • Dostaneš také autonomii a prostor pro vlastní rozhodování – ssme zvyklí zadávat cíle, ne dílčí úkoly, a nechceme ti stát za zády.
  • Zajímavé klienty, kteří si tě budou vážit, spolu se silným týmem specialistů, kteří tě v doručování výsledků klientům maximálně podpoří.
  • Práci, kde se propojí strategie, business a marketing a také možnost ovlivnit směřování projektů a být u růstu klientských firem.
  • Budeme chtít, abys s námi trávil/a čas v kanceláři alespoň 3 dny v týdnu, zbylé dny můžeš využívat home office.To, kdy přijdeš a kdy odejdeš, necháme na tvých preferencích - pro nás je důležité, abys odbavil/a svou práci, ale nebudeme ti určovat, jak si máš pracovní čas rozvrhovat.
  • Rádi spolu trávíme čas, takže se můžeš těšit na pravidelné společné snídaně a firemní akce
  • Uvědomujeme si, že je důležité se dále rozvíjet, a proto rozvoj a vzdělávání hodně podporujeme - ať už v podobě každoměsíčních vzdělávacích dní, tak i individuální formou.
  • A protože víme, že je důležité také odpočívat a mít prostor pro svůj osobní život, nabízíme 5 týdnů dovolené, 3 “My Days”, a taky Multisportku. 

Zní to jako něco, kde by ses viděl/a? Ozvi se nám a probereme detaily!

Co ti nabídneme na oplátku

Flexibilní pracovní doba

U nás pracují sovy i skřivani. Klidně přijď do práce na 6 nebo na 10, záleží na tobě, jak si den uspořádáš. Potřebuješ během dne něco zařídit? Není problém! Práci můžeš dokončit později, ale přes deadline nejede vlak.

Pravidelné vzdělávání

Jednou za měsíc máme vzdělávací den, kdy se zastavíme a společně si předáváme novinky z marketingu. Vyhlídl sis školení nebo konferenci, která tě posune? Rádi tě tam vyšleme.

Možnost remote práce

Ačkoliv naše kancelář sídlí v centru Brna, ne vždy tu budeš muset být s námi. Občasný home office není problém. Nebo si snad chceš zkusit pracovat měsíc z ciziny? Vše je o domluvě!

Pravidelné teambuildingy

Každý tým má svůj rozpočet na teambuilding. Stačí se domluvit, kdy a kam společně po práci vyrazíte. Pořádáme i celofiremní akce jako třeba grilovačky.

Kvartální odměny

Společně s tvým nadřízeným si určíte cíle na každý kvartál. Pokud se naplní všechna potřebná kritéria, odměna tě nemine. Vše je transparentní a předem stanovené.

25 dní dovolené

U nás to není jen o práci. Chceme, aby si naši lidé také dobře odpočali. K 20 dnům volna ti přidáme ještě dalších 5 navíc.

My days

Není ti nejlíp, ale víš, že jeden den v posteli ti pomůže? Nebo si potřebuješ něco zařídit na úřadě či v bance? Vezmi si My Day

Multisport

Rád si po práci protáhneš tělo? Pořídíme ti multisportku, díky které si za pár korun zasportuješ. Dáváš přednost relaxu? Můžeš s ní i do wellness.

Výuka angličtiny

Chceš zapracovat na angličtině? Zajistíme lektora, který tě posune mílovými kroky. Marketingové zdroje v angličtině pak přelouskáš během chvilky.

Zaujali jsme tě? Skvělé!

Zašli nám CV nebo LinkedIn.
Přidat můžeš i motivační dopis.

734 787 104

kariera@optimio.cz

Max file size 10MB.
Uploading...
fileuploaded.jpg
Upload failed. Max size for files is 10 MB.

Odesláním formuláře souhlasíte s poskytnutím osobních údajů.

Tvoje žádost byla odeslána. Brzy se ti ozveme.
Ajaj Něco je špatně....

Proč jít pracovat do Optimia?

Optimio je na trhu již 14 let a jeho hlavní vášní je tvořit růstové marketingové strategie, promyšleně konzultovat a pokrývat všechna důležitá témata v marketingu, která pomohou klientovi zajistit růst ve všech oblastech.

Že jsme super firma, o nás říkají i zaměstnanci.
Mrkni na Atmoskop.

Pestrý repertoár klientů

V Optimiu děláme marketing pro tolik klientů, že jejich seznam by zde zabral až příliš místa. Jedno je jisté – rozhodně se u nás nudit nebudeš. Koukni na web Optimia do sekce Reference. Pro klienty jsme parťáci a konzultanti.

Sdílíme spolu své zkušenosti

Rádi se mezi sebou bavíme o novinkách z oboru. Kolegové ti předají tolik znalostí a zkušeností, které z tebe za pár měsíců udělají ještě většího odborníka.

Vítáme nové nápady

Proaktivitu velmi ceníme. Máš nápad, jak posunout klienta, Optimio nebo sebe? Sem s tím. Dáme hlavy dohromady a přijdeme na nejlepší řešení.

Naše certifikáty

Pohovor za 5 dní? U nás to možné je

Pošli CV nebo LinkedIn

Nezapomeň připsat pár slov o sobě. Odpovíme všem. Pokud nás tvůj profil zaujme, budeme se s tebou chtít potkat. Nejprve online, a poté ideálně přímo v Optimiu.

Seznámení

Povíme ti, jak to v Optimiu chodí, a od tebe budeme chtít slyšet něco o tobě - o tvé kariéře, plánech, potřebách. Pokud se naše očekávání setkají, vyhlížej pozvánku do druhého kola.

Druhé setkání

V rámci druhého setkání se seznámíš s teamleaderem, kterého budou zajímat tvé oborové znalosti. Co se ti v předchozí práci dařilo a co třeba tolik ne, co tě baví, láká, naplňuje. Určitě se budete věnovat také důležitým aspektům vzájemné spolupráce - mzdě, pracovnímu režimu apod. Je možné, že dostaneš i nějaký úkol ke zpracování.

Velké finále

Podle toho, na jakou pozici u nás aspiruješ, může ještě následovat finální setkání. Potkáš se se členy týmu, jehož bys měl/a být součástí, abys měl/a příležitost poznat budoucí kolegy - a oni tebe. Kromě toho se s tebou bude chtít seznámit některý z Headů nebo přímo náš provozní ředitel Matěj - tito lidé ti řeknou více o vizi a strategii firmy. Tímto se kruh uzavírá, protože pak tě přivítáme mezi námi.

Vítej v Optimiu

Máme propracovaný systém onboardingu, aby se ti u nás líbilo od prvních okamžiků. Dostaneš malý dárek na uvítanou a postupně tě seznámíme s kolegy, chodem Optimia, a samozřejmě i tvou náplní práce.

Tak co, ještě váháš?

Poslat CV a napsat o sobě pár vět? To ti zabere sotva pár minut. Získat tím přitom můžeš opravdu hodně! Tak neváhej a určitě se nám ozvi.

734 787 104

kariera@optimio.cz

Jan Bindr, Marek Žáček, Matěj Konečný
jednatelé